Beheerconcepten

Als klant wil je graag de bevestiging dat je een kwaliteitsproduct hebt gekocht. Nog mooier is de zekerheid dat je gedurende 15 jaar of langer optimale prestaties en comfort mag verwachten. Laat staan om te weten welke kosten hiermee gemoeid zijn.

 Het traject om beheerskosten gedurende de technische levensduur te waarborgen, hebben we samengevat in ons ‘Partner in Ownership' programma, afgekort (PIO). De PIO overeenkomst fungeert als garantiecontract voor service- en onderhoudsbedrijven. Tegen een vast bedrag per jaar, kunnen zij alle benodigde onderdelen bestellen voor een onderhoudsbeurt of reparatie. Hierbij hanteren zij de onderhoudsvoorschriften die worden opgesteld door Ferroli Nederland.

De overeenkomst wordt afgesloten voor aanvang van het project en is bedoeld om een stabiele relatie op te bouwen tussen de opdrachtgever, het onderhoudsbedrijf en Ferroli Nederland. De klanttevredenheid, de bedrijfszekerheid en het comfort staan hierin centraal.

Om de kwaliteit van de overeenkomst te waarborgen investeert Ferroli Nederland ook extra tijd in:

  • Voorlichtingsavonden voor bewoners
  • Verzorgen van producttrainingen
  • Coaching on the job bij installatie
  • Gezamelijke onderhoudsinspecties
  • Periodiek productoverleg

Door dus in het voortraject van de klant betrokken te worden, kunnen wij voorbereidingen treffen voor een optimaal beheerconcept. Het installatieproces en de daarbij horende prestaties worden op deze manier positief beïnvloed. De ultieme uitdaging van Ferroli Nederland zit hem in het aanbieden van TCO(Total Cost of Ownership) contracten.