Storingen

Storingsmelding voor bedrijven:
Wilt u direct een storing aanmelden en bent u een installateur of servicebedrijf klik dan hier of surf naar www.ferroliduurzaam.nl/storingsmelding/
U komt dan terecht op de zakelijke site van Ferroli Nederland en kunt rechtstreeks uw storing aanmelden. Op werkdagen (08:00 - 17:00) wordt binnen 4 uur na de melding contact opgenomen met de desbetreffende bewoner voor een afspraak.  

Verzoek: 
Wij verzoeken u vriendelijk de gegevens, tijdens het aanmelden van de storing, zo volledig mogelijk in te vullen. Door het gestandaardiseerd aanleveren van de gegevens, wordt de efficiency voor het afhandelen van een storingsmelding aanzienlijk verhoogd. Na het verzenden van de gegevens, zullen wij u via uw e-mailadres op de hoogte houden van de status van de storingsmelding.

Procedure bewoner:
Wanneer wij contact hebben met de bewoner, wordt een afspraak voor een servicebezoek ingepland. Aan de vooravond van een gepland servicebezoek kan de bewoner naar de website gaan, om te zien op welk dagdeel de servicemonteur zijn bezoek heeft ingepland.